kissnödig

Fy, va arg jag har varit idag. Vi skulle ju paddla kanot, men mitt uppe i allt så välter guidens kanot så han får åka hem och byta om. Han lämnar alltså oss mitt ute på sjön med orden: håll bara till höger så kommer ni hitta. Höger?! Jovisst.. Vi svängde lite åt höger och lite åt vänster. Efter två timmar kom vi fram, regnet öste ner och allt var så blä!

Men innan det var det trevligt må jag säga. Vi åkte häst o vagn och jag fick köra hela vägen - va jätteroligt!

Nu skiner solen iallafall, hoppas på att det håller i sig iallafall. För íkväll ska vi grilla och så. Så då hoppas jag att det är fint väder. Ligger just ni i sängen och skriver, Fikon ligger brevid mig. Tror hon somnat - jag är skitkissnödig, men orkar inte gå upp. Får nog göra det innan jag kissar på mig, blir inte mysigt att sova här i natt annars ;)



ardiana

okej vad trevligt :)

ska inte göra något speciellt alls i helgen, dudå?

Boosse

Synd? är du galen! jag är skitlättad haha



det som är synd att resan var..ja..


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: