klänningen är klaar!

Ja, den är klar nu!
Dock blev den alldeeeeles för kort än vad jag tänkt mig.
Så blir nog mer en strandklänning, eftersom den ser helt ... ut.
Sömmarna syns på vissa ställen och ja.

Ni får nog se bild imorgon eller så.
För jag har inte tagit någon bild, haha.

Annars har det knappt hänt något alls idag.
Lite småplanering inför nästa vecka mellan mig och brudarna ;)
Vi pratade om att åka till Axvall & grilla korv/sojakorv/burgare & tälta.
Har dock inte pratat med mamma än, så vem vet? xD
Kanske inte blir något för min del.
& blir det något.
Så blir det antingen ons-tors eller tors-fre eftersom vissa av oss har planer inför helgen ;)
Nu kommer säkert mamma inspringande när hon läser detta och undrar om jag tänker med stortån!
Tälta nu?! Det blir ju jättekallt?!
Nejdå, kommer jag svara då. För vi ska sova 4 st i ett tremanna tält med täcken och kuddar och på varandra! Med kläder också! Så det kommer inte bli kallt!

haha, jag är galen! :D





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: