klassresan

Klassresan var.. speciell.
Vid ett par tillfällen kan jag erkänna att jag var riktigt arg.
Men det kan ha berott på omständigheterna.

Men vi har vart med om saker vi sent ska glömma.
Vi har dressincyklat på en inlandsbana som las ner runt 1968, där hade det börjat växa träd som vi cyklade igenom.
Benen såg inte roliga ut efter det kan jag säga.
Har ''rivsår'' och prickar på benen.
Jag har kört häst och vagn, inte en vanlig vagn utan en vagn de hade på typ 1800-talet?
Ni vet en sån där med tak över?
aja, första gången jag körde och alla kom fram oskadda!
Måste vart ett mirakel!
Fast kan erkänna att vi var påväg ner i diket ett par gånger, fast så farligt var det inte. ;)

Sen skulle vi paddla kanot och guiden paddlade ifrån oss, han var väl säkert 1km framför oss.
Mitt upp i alltihop så ser man att en kanot välter.
Alla kollar sig runt för att se vem det är som välter, men alla är ju där.
Då slår det oss att det är han som vält.
Han får åka hem och byta kläder och lämnar oss där med beskrivningen att vi ska hålla oss till höger hela tiden.
Men vi kom aldrig fram och regnet bara forsa ner, gud vad arg jag var!
Tillslut kom vi fram ungefär samtidigt som honom, och vi skulle äta i skogen.
Pissesura och regnet vräkte ner!
Mitt uppe i allt så börjar det hagla.
Det slutar med att familjen får åka fram och tillbaka för att köra hem oss.
Inte blev det någon bergvandring för oss inte.

På kvällen grillades det och så, mysigt!
Några badade, några körde hinderbana medans andra snackade och skrattade.

Jag & Fikon hade väldigt roligt åt två namn, Sverre Magnus och Mette Marit.
Kan nog ha berott på att vi båda var jättetrötta och allmänt flummiga.

Robin låg även inne hos mig ett antal gånger, sista kvällen somnade han där inne och sa följande saker:
-"Om man kissar så blir man varm.. och då behöver man inget parasoll"
- *Fikon kommer in i rummet, hämtar något och sen går*,
R: "Vart ska hon?
K: Jag vet inte?
R: neeeej, nu sitter dom i köket och äter av den goda klassen!"
Robin, Robin, Robin. Han är för söt han. xD

Sista dagen var det fritt hela tiden, då passade även jag på att testa hinderbanan - en av de värsta upplevelserna i mitt liv! Hinderbanan var ca 3 meter upp i luften, mellan massa träd och jag är höjdrädd!
Körde även fyrhjulig med en skrikande Fikon bakom mig, höhöhöhöh.

Helgen har vart ett äventyr ja, och det var väl vad det skulle vara - om inte jag fatta det hela fel ;)

Har ju även lovat bilder, så här kommer dom!


Framme i lesjöfors - matdags!


Simone



Dressincyklingdags!


Fikon är chockad?


Mamma i världens fart!


De förföljde oss!


medans vi förföljde dom!


Här är misslyckandet med att försöka cykla över grusvägen!


Inlandsbanan


inlandsbanan



ännu mera cykling


ännu mera cykling - John, Henke & Linnéa



Oskar



på kvällen kördes sanning eller konka


Yeah, Godnatt! (eller godmorgon?)


I väntan på Heini (guiden) som kom en timme försent.


Hästaar!







i hästvagnen, här ser ni att det inte är en vanlig vagn jag menar!


Hästen, som jag styrde!


paddla kanot på land, går det? Jadå!



Affe fick läppglans ;)


Denna bild får avsluta alltihop!
Blev inga mer bilder på den regniga dagen, iallafall inte av mig.

Så, jag hade det ganska trevligt iallafall. som sagt.



& en film!



Daniel

ser jätteskoj ut! :)))

Boosse

gah! skulle aldrig, aldrig våga gå där uppe!

Boosse

yglyg bettgy är en ny serie!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: