mamma cyklar

Fick idag skåda mamma när hon cyklade på sin nya cykel.


kan lova att hon lät som en liten unge:
Näääääj, vänta till jag vänt!



titta, jag kan utan händer också!


& en gång till, bäst att se glad ut när bilen kommer!



Wahhh, den kommer ikapp mig!



Boosse

Snyggt! :) Ingen vampire diaries ikväll. snyft!

Boosse

Eftersom jag ser så ghost whisperer så ser jag alltid tvp på tv6.se men jag tänker leta upp en sida och kola på alla avsnitt som är ute, så det så! humpf! vet du någon sida förresten? :)

Mamsen

Ånej...la du ut ALLA bilderna ;O

Folk kommer ju att tro att jag aldrig har cyklat förr asg

Boosse

17, de är inte alla, fins många fler. ska kolla runt, hittar jag någon sida hör jag av mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: