no school tomorrow

Yepp, ni läste rätt!
Ingen skola imorgon, vi har operation barnby.
Vi ska jobba ihop minst 100:- till skolans barnby i Bogotá.
Jag ska vara hemma, tvätta och kanske klippa gräset?
Bara för det hoppas jag på att det blir spöregn imorgon så att jag inte kan det, mowhahahaha.
Jag ska döda så många spindlar jag ser, bara för att jag annars säger att alla djur är lika mkt värda!
Bara för att det ska bli regn!
Klippa gräsmattan är ju döden..

Kom på nu att jag inte alls behöver gå upp jättetidigt eftersom jag kan sova liiite längre imorgon!
Så jag behöver inte heller gå och lägga mig tidigt.
niice!

Har egentligen ingenting att skriva, förutom att jag nyser som en anka.
Så nu säger jag Godnatt!


wey



Boosse

märkte att du inte dödade masa spindlar igår, tur för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: