Nu drar jag strax

Ungefär såhär ser jag ut idag:
Grön sminkning med lite smått röda kinder.
Klänning med ett skjortmönster + leggings.



Så nu ska jag bara hoppa i kläderna och borsta över tänderna lite snabbt, sen är det dags att dra :)



Madicken

Färgen är redigerad på bilden, men tack!

Ronja

sv: Tack (:

klart man kan säga så (:

Ronja

jaha okej (:

men lycka till du med då (:



det är jättesvårt! men nu är det viljestyrka som gäller ;)

Ronja

Ja men precis, perioder!

jag hatar det!



För mig är det lätt på sommaren för jag bor så långt bort en affär o jag sitter oftast bara hemma, eller ja jag träffar ju vänner men du fattar. O då är det lite svårt att äta godis o så ^^

har du något tips du brukar göra?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: