Valona bits

Valona bits, folk bits, alla bits.
Valona var här ute en stund idag & målade på alla gubbar på gaderoben, skrattade åt hästar i skolavslutningskatalogen (spexfotot) & lite si o så.
Trevligt vare iallafall.
Ses ju på söndag igen! :)


Vadå, jag har inte gjort något!?



Imorgon ska jag sova, sova, sova och plugga - städa och tvätta.
Rolig dag va?
men det måste göras!
För annars kan jag inte slappna av utan måste tänka på att jag har massor att göra!
Blöh.

Nä, nu ska jag tänka positivt.
Måste ju fixa skolan - betygen hänger ju på det här!
Fint vill man ju ha det omkring sig - städa med andra ord!
Man vill ju ha rena kläder - tvätta!
Inte så farligt!
haha, nä visst.

Fast jag ska inte klaga då människor i andra länder inte har rena kläder eller rent omkring sig.
Så håll bara käft nu kvinna och sluta gnäll!




Boosse

Jag bits inte! Du är nog min idol för du är nog ta me tusan bäst på o hitta fula bilder haha!

det var kul o ses även om det bara var för en liten stund!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: