Chinchilla

Idag på sällskapsdjurslektionen blev vi indelade i två grupper och fick varsitt djurslag att greja med. Vi skulle planera hur buren skulle se ut, vad vi skulle göra med den och allt sånt.
Vi inredde buren och gick för att fånga in den. Tog nästan över en halvtimme att fånga en och det var den enda vi fångade. Det var JAG som fick tag i den, proffsig jag är va? ;)
Dock är det rätt äckliga djur, för helt plötsligt kände jag något blött på min arm och på min tröja. Då hade en av dom kissat, ja ni läste rätt - KISSAT! på mig!
Men, inte kunde man va sur på dem. För de är verkligen übersöta!




nu är det snart dags för musikal, sen ska vi gå ut i snön och ha KRIIIIG och sen ska vi ha allsång i duscharna.. mums!




Mamsen

Vad söta dom är =)



Håller tummarna på dig i snöbollskriget =)

linnéa

ååh, naveln! (; så snyggt tycker jag! :D

H A N N A ★

haha, yes :D

H A N N A ★

haha, yes :D

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra tisdag? :)

jessica

ja precis :)

H A N N A ★

jahaa, du tänker såå :O


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: