fredaag?

Usch, det som är mest jobbigt med lov är att man helt tappar greppet om dagarna. Tänker liksom inte ens på att det är fredag idag. Känns som söndag eller onsdag eller ja, vilken dag som helst.

Aja, orkar inte lägga in bilderna från i onsdags/torsdags ikväll. Får göra det imorgon eller så.
Nu ska jag koncentrera mig på att skriva klart Svenskan (är strax klar, tack gode gud!) och sen ska jag bara slappa. Kanske framför en film eller så :)

Ska bara svara klart på kommentarerna först, inte så många kvar nu.
vi hörs!



angelica

håller med dig!

angelica

sv ja :) men det kan va fredag, lördag varje dag! :)

linnéa

haha gud jag vill också ha piercing, men vågar inte :p

tuff blogg annars (:

Anonym

va med i dagens blogg ? :)



http://fckingcrazy.blogg.se/2010/november/dagens-blogg.html#comment

jessica

åh, krya då!

jo de är helt okej :D

tina

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/U5rLz5AZBIA?fs=1&amp;hl=en_US"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/U5rLz5AZBIA?fs=1&amp;hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>

Julia

SV; Ajdå, krya på dig dårå!



Vad har du haft för dig idag annars? :)

anapanda

ja, jag tycker det är typ tisdag idag, haha!



kolla in min nystartade konstblogg :) lade just ut en WIP-video på en teckning jag håller på med, kika in om du har lust :)

H A N N A ★

hah, händer idag då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: