Hej mitt vinterland

är det snö hos er också?
När jag står och tar på mig skorna innan frukosten så kommer Mikk (som redan gått ut) inspringandes och skriker att det är snö ute! och sen drar hon upp rullgardinen. Vad möter mina ögon? Ett helt vitt landskap! (eller åtminstone en sten...)


Utsikt från fönstret..

& imorgon ska vi köra traktor, i snön.. Herregud, hur ska det gå? Jag menar, det är ju första gången vi kör!
& inte har det slutat snöa heller, det virvlar runt snö medans det snöar..

Idag måste jag plugga, ska skriva klart en engelska grej bl.a. (om den inte var tills idag, men det har inte jag skrivit upp...)
Nu ska jag strax ha svenska, efter det studiehandledning, engelska, sällskapsdjur och till sist matte.
Blir nog en lugn dag, såvida inte någon får för sig att mulas, men då blir jag sur. Är fortfaranade förkyld och har ingen större lust att bli mer förkyld pga att någon mular mig..

Aja, nu ska jag springa iväg.
Vi hörs :)

Föresten, har ni snö? Isåfall, hur gick det till när ni fick reda på det? :)



Mamsen

Jag skulle göra allt för att komma och se er köra traktor =)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: