Kalas!

Hej! Håller på och städar iordning på rummet just nu. Om ca 5 timmar kommer det hit folk och då ska hela huset vara iordning, vi ska vara klara och ja. Det är en hel del att göra med andra ord.
Så jag får se om jag hinner lägga in några bilder från igår och i torsdag (djur och traktor kort) annars får det bli imorgon, då jag ändå inte har något mer planerat än att fylla år och åka iväg till Göteborg (på kvällen).

Nu ska jag sätta fart här så att vi blir klara, har som sagt en hel del att göra nu innan.
Men vi hörs! :)



FRIDA MARBE [FOTO]

sv: samma här!

mest lata mig ;), själv?

FRIDA MARBE [FOTO]

sv: haha oj :P

Erica ♥

sv; vet icke ;)

FRIDA MARBE [FOTO]

sv: skitsamma? :O

E M M A

sv: så bra, jo då :P

göru? :)

idag blir de 2 matcher och kompisar och killarna åxå :D själv dÅ? :D

F R I D A

cool blogg :D



Hade du en bra fredag?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: