nu får hon ge sig

kossan alltså, jag vill ha en kalv nu! men hon vägrar trycka ut den, man ser att hon har ont så den är nog påväg. men ändå!

Ska strax gå iväg till omklädningsrummet och klä på mig. Ikväll blir det plugg, plugg, plugg. har mellan 3-4 prov nästa vecka, beroende på om jag ska läsa matte c eller ej. Har inte bestämt mig än, min matte suger ju liksom? Men om jag ska kunna läsa vidare måste jag ha läst matte D, så det kanske är lika bra? Aja, tror jag har historiaprov nästa vecka också. Mejlade läraren så får se vad jag får för svar.  Hoppas ärligt talat att det INTE är nästa vecka, känns tugnt.

Nu kom Helena, så måste avsluta.
Vi hörs!



MADDES

Jo det är fint med mig. Vad spännande att få en lite kalv. Du bor alltså på landet? Vart någonstans om man får fråga? :)

Linn

svar: härligt!

jadå :)

vad ska du hitta på idag?

GUESS WHO?

- :)

boosse

full fräs med andra ord!



Kossan kanske gör en valona, tar det så långsamt som det möjligt går.

har 2 matcher, 1 träning och 3 matcher att kolla på, resten av tiden går till kompisar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: