Packning..

Ska lägga historian åt sidan lite nu. Känns som att det är dags att börja packa, åtminstone litegrann.
Ska ju som sagt till Götet imorgon och då måste jag fixa kläder till det, sen ska jag ju till pappa och på onsdag drar jag ju till Ulricehamn. Så måste packa endel.
Sen har jag en hel del annat att göra, så får se om det blir något mer pluggande idag. Annars har jag ju imorgon, onsdag, torsdag, fredag, söndag på mig också. Även lördag. Fast visst, hade vart skönt att inte behöva tänka på allt. Ska nog iallafall skriva klart ett arbete idag, bara lite finslipning så är det klart sen :>


haha, den bjuder jag på.. xD

Vi hörs :>

Vi möttes mitt i vintern när mitt hjärta var tömt. Jag placera dig i drömmen som jag borde ha glömt.



Anonym

- okej :)

angelica

sv i veckan blir det fika, kompisar, lidköping, shopping, party, pojkvännen osv :) du då?

boosse

nepp, inga värkar då men idag har jag det. suttit med värkar med ca 6 minuters mellanrum i 16 timmar nu. fy fan.

FRIDA MARBE

svar: Okej! :)



ha det så kul!

angelica

sv okej vad roligt! :)

isabella

hejsan!

Jag ha en frågestund på min blogg och jag ville bara skriva att det skulle varit mycket tacksamt om du ha tid att kolla på min blogg och kanske kunde skriva en fråga?



om du inte vill så förlåt om jag störde dig!



Ha en trevlig kväll!



Mvh isabella! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: