plugga hit och plugga dit.



Åh, är så mkt som ska göras men så lite tid. Jobbigt värre.
Har historiaprov imorgon som behöver pluggas till, en inlämning på fredag samt läxa. Vet inte ens om vi har skrivit klart om ormen, annars måste vi göra det också. Shit, jag trodde att detta skulle bli en lugn vecka, men icke sa nicke! Har egentligen mattetid efter skolan också, men den får jag helt enkelt skita i och jobba på hemma istället. Eller här - beroende på om jag får tid över.

Men sånt är livet, plugga - jobba - dö.



elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

Lucke

Hejsan, vad göres? :)

eemmapeemma

ge förslag på min blogg ! :)

Cissi

Va gärna med i tävlingen på min blogg!:)

Anna

SV: det är bra! :) händer hos dig då?

boosse

haha såklart, det var ju första advent, det är ju en tomtedag :)

yeah

plugga - jobba - dö, haha, skön :p

Mamsen

jag är stolt över dig att du kämpar på =) Älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: