Säljes: Mobil?

Funderar på att sälja min mobil. En xperia, den första som kom.
Anledningen till att jag säljer den är för att jag fått en ny.

Det är absolut inget fel på telefonen, den är bara lite smått sliten.




klistermärkena ska bort.


Så nu tänkte jag kolla, är det någon som är intresserad och vad vill du isåfall betala för den? 
Hade tänkt mig runt en 500 :-



jossan

sv: hej, ja allt är bra med mig! :)

själv?

alex

om du kollar högst upp på min blogg :) den reklamen klickar du på så följer du infon <3

jessica

åh tack sötnos!

mår du bra? :)

Dixi Wonderland

Svar: Om du kollar videon så får du ditt svar.

linnéa

har haft? (;

ahha, jag vill ha, men får inte för mamma ;(

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

A

SV: Ja verkligen :d


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: