Today is my birthday

Yepp, idag blir jag hela 16 bast ;D Får visa lite senare vad jag har fått, kamerabatterina la av så de måste laddas upp.
Idag ska vi fira här hemma, senare åker jag iväg till Göteborg. Vet dock inte om det blir vid sex eller åtta. Sitter och väntar svar från Mikaela. Men hon är seeeg på att svara.



Aja, nu ska jag hitta på något kul här och så får vi höras senare ;D



is

Tack så mycket! :)

Får väl bara hoppas att man får en iphone 4 nuråå :D

Mamsen

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN <3

E M M A

sv: okej grattis, ska snart duscha :P

allt bra idag? :)

m ♥

Skojar du? :0 fast nu känner jag igen dig på bilden i detta inlägget! du får ju säga hej :D

m ♥

GRATTIS FÖRRESTEN :D

BeBrave

ha en fin kväll

grattiis! :D

Anna

SV: :) Vad har du för planer för veckan? Kram

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

MADDES

Hur mår du idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: