Tooooorsdag!

Sitter just nu och har Arbetsmiljö och Säkerhet, rätt okej eftersom vi bara skriver frågor som vi ska ha på provet och ska strax kolla på film. Sen har vi djurkunskap och efter det droginfo. Efter lunch har vi kretslopp och sen är det två timmar djurkunskap till.

Efter skolan måste jag städa, packa och fixa iordning lite grejer. Måste även skriva en bokrapport i engelskan som jag inte ens läst klart. Inte ens halvvägs. Men boken är seg och jobbig och tjock. Jag orkar inte. Skriver så gott jag kan, mer än så kan det inte bli.

Aja, nu ska vi se film. vi hörs ;)



A

SV: gör du dÅ?

jessica

okej, krya!

jo det är bra, också lite förkyld och så men jag klarar mig :)

H A N N A ★

hahah, yes :)

E M M A

sv: okej, sitter i skolan :P

allt bra? :)

jossan

sv: okej, vad härligt. :)

FRIDA MARBE

sv: hehe ja! :D

snart helg, gillas? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: