Här kör vi på gamla bilder, ojaa. Bilden ä...

0_dsc_0019 (MMS)

Här kör vi på gamla bilder, ojaa. Bilden är faktiskt en av de första som jag tog med min mobil.. Kissekatten ägs av Micke. Sitter i vilket fall som helst på bussen påväg tbx till Strömma nu. Är småtrött så ska väl mest slappa nu antar jag. Konstigt nog vet man exakt vart bussen stannar, om inget oväntat sker såklart. xD Idag har vi Ekologi, svenska och kretslopp på schemat. Kretslopp lektionerna börjar bli rätt roliga nu, mkt om vatten o så. Sist jag va med så slutade det med vattenkrig och sist hade lärarn sagt fel (nu minns jag inte vad de va han hade sagt, men ngt kul va det allt.). xD Nu ska jag luta mig tbx här och ta det lugnt. Klockan är ju trots allt 6 på morgonen. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: