Historia

Ska fixa lite grejer på datorn och sen ska jag sätta mig ner med historian. Har svarat på drygt 25 frågor av 91 så jag ska försöka bli klar med dem idag. Bara jag blir klar med dem så kan jag koncentera mig på resten sen. Har ju en hel del att göra tills v.45.  Har en del planerat för lovet också.



Måndag - Umgås med mamma
Tisdag - Göteborg! (med Fikon :>)
Onsdag - Ulricehamn! (med Mikk, Lina, Madde och Matti)
Torsdag - Ulricehamn! (med Mikk, Lina, Madde och Matti)
Fredag -


Så så många dagar har jag inte att plugga på...
Aja, nu ska jag sätta fart här så att jag kan börja plugga ;D

Vi hörs!



jessica

haha nejdå, det gick (a)

E M M A

sv: okej, ska äta :P

allt bra idag? :)

Anonym

allt bra med dej idag ?? :D

anesa

sv: jadå, det är bra ;)



vad ska du göra idag då på halloween! ;)

Anna

SV: Tackar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: