Lördag

Idag har jag hjälpt mamma o morgan med att kratta löv, åtminstonde litegrann :)
Annars har dagen flytit på.
Har inte orkar lägga in några bilder från kameran än, så får ta det imorgon eller så :>

Har inga direkta planer för ikväll heller, bara ta de lugnt med familjen och så.
Imorgon åker jag nog hem till pappa en sväng, vi skulle kollat på filmer förra helgen men sen blev jag ju bara mer sjuk så det blev aldrig av.

Är sugen på att baka något, så får se vad jag hinner med ;)



boosse

Bara när munnen är uppochned den heter Örjan.

Joho han ser skitläbbig ut, som hans pulsåder ska explodera i ansiktet på mig, fast efter att hann ätit upp mig, eller nått!

Mamsen

Tack för hjälpen gumman =)



Nu kommer jag strax ner till dig med "gotte-påsen" och så tittar vi på film fniss






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: