Morrn

Har vart vaken i ca 40 min. Skulle käkat frukost men var inte alls hungrig så får göra det om en stund.
Vid tolv åker jag in till stan för att besöka pappa en sväng. Blir väl till att glo på film där, vi skulle gjort det förra gången jag var där men jag blev ju sjuk. Inte kul!

Det är iallafall mina planer för idag, senare ikväll måste jag packa. Ska ju tbx till skolan imorgon höhö.
Vad har ni för planer för idag?



annis

SV; tusen tack! :)

E M M A

sv: Så bra :P

hur mår du idag? :)

ida

Hej vill du bli medlem på gratis bio bli det här isånnafall

http://gratisbio.se/register/

Där det står värvare kan du väl skriva in joddelsmurfeb för du hjälper du mig.

Hoppas du blir medlem

angelica

sv idag ska jag på kalas, och sedan va med pojkvännen :) du då?

clara

sv; haha! kul att jag kunde hjälpa någon ;)

anesa

sv: bara bra :) nåra planer inför veckan?

jessica

ja gud ja, ska bli så grymt skönt med lov! :)

angelica

sv okej vad trevligt :)

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: