öh

Har nu rast, ska dock försöka skriva klart så mycket som möjligt av repotaget som ska vara klart imorgon.
Dock blir jag lite piss på att blogga när man ser att statistiken sjunker för att jag inte kan svara på kommenterar på veckodagarna? Hallå? Jag bor fan på internat och har inte datorn med mig..  Det blir bättre så fort jag fått den bärbara datorn... Om jag nu ens åh.. Jag vet inte.. MEn sur som fan blir man..

Nu ska jag ha lektion. hejdå.



Mamsen

Jag läser varje dag även om jag inte skriver varje dag ;D Älskar dig gumman min =)





Modekatt

Vad kul att du snart ska lära dig om katter :))då kanske man kan få några tips.

Linnéa

Jag sa hej till din mamma idag, hon åkte samma buss som mig :p

hoppas du har det jätte bra! Saknar dig allt! <3






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: