Söndag

Idag har det varit plugg, sims o mys me mamma på schemat. Har skrivit klart ekosystemet nu, hittade mer fakta om hund o katt ätning och hur de används till kläder osv för sällskapsdjurarbetet och har börjat plugga på VoD provet som jag har på torsdag.

Nu ska jag packa och sen är det dags för sängen. Är lagom trött och ska bli skönt att sova, ska ju snart gå upp igen. Redan vid fyra inatt. Bussen går fem i sex och jag ska hinna ladda på mitt busskort och sånt innan.
Aja, nu ska jag skynda mig så att jag åtminstone får sova några timmar inatt :)

Godnatt! :)


2 år gammal bild..

(vet att jag sa att det skulle komma bilder från veckan, men har varit fullt upp. Får bli en bildbomb när jag kommer hem nästa helg...)



bloggstaden.se

Hejsan!



Vill du ha fler besökare till din blogg? Då ska du besöka www.bloggstaden.se vi erbjuder 16 reklamplatser för bloggar som är aktiv. Där varje blogg får skriva en liten text om sin blogg samt en länk som länkar till bloggen. Sen erbjuder vi även enbart länkplats också. Om du är intresserad så vill vi gärna ha en liten text om vad din blogg handlar om samt länk till din blogg. Är du intresserad?



Skicka då ett mail till oss på [email protected]

Anonym

Då har du verkligen missat något. Man kan se alla avsnitt i repris på youtube. ;)

Åhh sims var verkligen längesen. ;)

Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: