Spökvandring

Är inne i stan nu och går spökvandringen inne i fornbyn. Eller så väntar jag på att få gå. Det beror nog helt och hållet på hur mkt folk det är som är där, det påverkar ju väntetiden och så ^^,
Förhoppningsvis är jag inte skitskraj, haha!


Vad gör ni för skoj denna halloween? :>



Josse

Härligt! :D

J I L L I Z

sv: så bra :D jo jag mår bra :D Haft en bra lördag då?

Julia

SV; Haha tack! :D

Allt bra??

boosse

tror inte du blev så rädd va?

FRIDA MARBE

svar: håller med, har grymt mycket att göra! skulle varit längre lov! (a)



jag gör itne så mycket, själv?

mathilda sjöndin

Just nu har jag en tävling på bloggen. Om du vill bli dagens blogg är det bara att delta. Lycka till!



Jag ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer, och önskar dig en fin lördagskväll :)




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: