back to school tomorrow

hoppas iallafall inte på att behöva gå upp kvart över fyra imorgon.
Har ju 100 meter till en busshållplats nu så kanske räcker att gå upp vid fem om jag packar allt ikväll.
Eller kanske borde jag gå upp kvart i fem?
Fattar inte hur svårt det kan vara att bestämma sig när man ska gå upp? xD



Ska väl sitta här någon timme till, sen ska jag pysa ner och packa ner allting.
När det är fixat väntar sängen.
Vad har ni gjort idag?



jessica

tack så mycke! :)

jo skolan, sen ska jag vara med pojkvännen och några fler! :D

Anonym

Jag har vart & promenerat ganska mycket i dag & sen blev det mat, film & godis.



Öhhh jag skulle aldrig våga hålla en python orm.Du e tuff du!!



Hoppas det går bra att gå upp i morgon så du inte är för trött!






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: