Godkväll

Håller på och laddar upp en film från när vi väntade på bussen påväg till flygplatsen.
Får se om den hinner komma upp nu ikväll eller om den kommer imorgon.
Förhoppningsvis kommer den snart :>


Vafaaan gloru på ellööör?

Är ju ledig måndag och tisdag så ska se vad jag ska hitta på då.
Ska förbi pappa en sväng imorgon hade jag tänkt och sen ska jag väl bara plugga.
Säger att jag ska plugga hela tiden men det blir aldrig av, så imorgon ska jag PLUGGA!
På tisdag ska jag iväg till tandregleringen i Falköping och få tandställningen i underkäken, om allt går som planerat. Annars blir jag fan arg! Aja, när jag är klar i Falköping stannar jag där tills tåget går. Känns onödigt att betala massa resor hit och dit bara för att jag ska vara i Skara i mindre än 2 timmar och sen åka tbx till Falköping.

Aja, det löser sig nog.
Nu väntar jag på att mamma o morgan kommer hem (de är och solar) så att vi kan kolla på film/tvserie. Vet inte riktigt vad det blir. Tror mamma pratade om att vi skulle se någon serie som hade premiär idag. Får la se om den är bra (Y)

Nu ska jag fortsätta här och hoppas på att filmen blir klar ikväll så att ni kan få se den ;)



Elinae

hihi najs !:D

Plutten

Åh, vad jag saknar min läpp-piercing när jag ser dina! :/

Fanny

Snake-bites är awesome! SKulle lätt vilja ha det :)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: