godkväll

Dagen har varit lugn.
Förutom imorse.
Missade min buss pågrund av SJ, det stod ett annat tåg på perongen vi skulle in på så vi kom in 13 minuter försent. Lagom lyckat och SJ:s kundservice butik var inte öppen, trots att det stod att den skulle öppa klockan sju. Skulle ringt idag men har helt glömt bort det, måste ringa någon dag nu i veckan och se om det alltid ska vara så? För isåfall kommer jag ju missa bussen varje måndag.. Kul att komma 10 min innan skolan börjar och ändå komma försent för att man knappt hinner komma till rummet i tid.

Har även haft vänner som varit uppe på vår garderob idag. Mikk kom inte ner först och då försökte vi ringa någon av personalen. Sen klättra två andra upp och så ringde vi personalen på ett annat nummer och då kommer dem. Dock så förstod han som kom att vi inte var seriösa den här gången. haha, vilket var liiite tråkigt. xD
Händer ju en hel del här om dagarna.. ;)

Nu sitter jag här och ska försöka plugga in mina 25 engelska glosor som jag ska kunna tills på onsdag. Dock går det inte så bra men jag börjar lära mig dem. höhö :>
Nu ska jag plugga och sen ska jag sova.. mowhaha.




andrea

va tråkigt ;d jag praoar på willys :)

andrea

va coolt ;O vad är det för skola? ;p

Jag får typ packa upp saker, och ställa undan grejer osv :)

jessica

det är super, själv då? :D

jessica

det är super, själv då? :D

jessica

skönt det också! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: