Godmorgon!

Ska snart ringa till tandregleringen och säga att jag antagligen kommer komma några minuter sent. Det går inga direkt bra bussar till Falköping och jag orkar inte sitta där borta i över en timme och vänta. Finns en buss så att jag är utanför sjukhuset 10.29 så den får jag antagligen ta - om nu inte dem protesterar. Men vad ska jag göra då?
Ser dock inte fram emot att få tandställningen i underkäken men jag ser fram emot att få bättre tänder ;)



När jag kommer hem igen så är det plugg som gäller.
Har symbolen att skriva klart, svenskan, matten och engelskan.
Har säkert något mer, så jag lär ha att göra hela eftermiddagen..

Men nu ska jag sticka iväg och ringa.
Hörs sen!

edit - Hon jag pratade med var trevlig och det gick bra, tur att det finns så snälla människor. :)




issa - rappare och låtskrivare

sv: jo de är fint med mig:D

jessica

okej:) min pojkvän kanske ska komma.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: