grisen har tår

Dagen idag har varit skitseg.
Var inte vaken vid frukosten och när Nicklas och Lina gick och satte sig stod jag kvar och undrade vart f*n de hade satt sig! Gick runt där i matsalen och letade, när jag tillslut såg dem putte någon till mig (inte med mening) så jag tappade mackorna på golvet.. Smart gjort ja. Ingen bra dag med andra ord..

Annars har dagen flytit på, med Engelska, Svenska, Idrott, Matte och Ekologi. Om 2 timmar ska jag iväg på musikalmöte och sen ska jag plugga! Har ett läxförhör i engelska imorgon så ska plugga till det. Ska läsa ett par sidor i en jobbig bok tills på torsdag och sen skriva klart ett papper om mjölkning tills på fredag. Sen har jag inlämningar tills nästa vecka så det är liksom bara att plugga.

Mamma kommer hem på torsdag också. Sniiiicigt värre!



Nu ska jag sluta, har lite annat att göra innan jag sticker härifrån.
Men vi hörs ;)




Boosse

så det är på torsdag de kommer hem, vet du när? tidigt, kväll?

jessica

okej,slapp dag :)

m ♥

Vi går ju på samma skola o.0

L I K E S O F I E [foto]

Sv; Ja på torsdag ska jag fixa ett till bankomatkort eftersom det inte blev av förra veckan, fredag är jag ledig :D själv då?

Mamsen

Vem är den snygga tomten på bilden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: