höst?

Är hösten här nu?
Löven har ju börjat falla av och så, känns rätt tråkigt.
Känns lite deppigt, men det är bara att se allt det positiva i att mörkret börja närma sig.
Man kan krypa ner under filtar, med tända ljus och bara mysa.

Ska snart ut och gå en sväng.
Känns rätt ensamt, vet inte vart folket har tagit vägen.
Men kan vara skönt med lite ensamtid också.
Har ju knappt haft det alls sen vi började här, så.

Aja, sitter och pratar med mamma nu - som fortfarande är i Turkland.
Hon kommer hem på onsdag, om jag inte minns helt fel.
Ska bli kul att få träffa henne igen.
Ska jag åka till landvetter och möta upp henne?
Som en suprise?? :>



jessica

vad gjorde du i skogen? :D

L I K E S O F I E [foto]

Sv; okej :D

Modekatt

Yes den kommentaren var från mig :) kan tänka mig att den ormen var stark!

Åhh vad härligt att vara i Turkiet, jag avundas din mamma :)

Det är alltid roligt med överraskningar min man kom till Landvetter & överraskade mig när jag kom hem från Kosovo & jag blev väldigt glad för det!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: