Mamma, jag kommer sakna dig! <3
Nu si...

dsc_0137 (MMS)

Mamma, jag kommer sakna dig! <3
Nu sitter jag på bussen påväg till Vara. Man brukar säga att tiden går fort när man har roligt och så är det verkligen, veckorna går fort och helgerna går ännu fortare! Jag vet liksom inte vad jag ska ta mig till! För visst är det kul där borta men jag vill ju kunna umgås mer med familjen och mina gamla vänner. Aja, får försöka lösa det där..

Det allra värsta med att ta det tåg jag tar är att det alltid är KNÖKfullt! Man kan ju alltid hoppas att det inte är lika fullt idag.. Vilket vore lika sannolikt som om en afrikansk apa kunde prata svenska flytande.. Och jag har bara med mig mer och mer saker. Varför? xD




Boosse

Vad är det för något du har med dig?

Stora Syster Yster

Jag kommer sakna dig med gumman min <3

Men tiden kommer att gå snabbt ska du se och sen har du ju lite roliga saker att komma hem till. Man vet ju aldrig vad jag får med mig hem =)



Snyggt kort du har hittat =D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: