Sitter just nu på bussen påväg till Falköp...

0_dsc_0455 (MMS)

Sitter just nu på bussen påväg till Falköping. Är lite smått nervös då jag hört vad de använder för metoder o att de ska göra jätteont. Får antagligen plocka ur all skrot jag har i käften, tur är väl de att jag är van vid att plocka ur det nu för tiden. Just nu är det lite strul angående vilket tåg o vilka bussar jag ska ta, men det ordnar sig säkert snart. Nu är jag strax framme, så vi får höras.. Ciao! :)




jessica

först skolan, sen var jag på gymnasiemässa & sen har jag och en kompis shoppat litegrann :) själv?

elina

haft en bra dag?:D

malinjohanzon

sv:bra:D vgd?

Modekatt

Åhh! Hoppas det har gått bra i dag!



Ja koksalt svider väl lite men det är nog inte så farligt för Melissas ögon. Har läst lite om det & det verkar vara bättre att torka hennes ögon då & då med koksalt än att hon ska få ögonsalva varje gång hennes ögon blir irriterade & oftast är det pga kattsanden, hennes egna päls & så säkert annat smuts som fastnar däri.

Men du som pluggar djurvård kommer säkert att läsa om det eller någon annan sorts kanske bättre lösning. Så du får säga till i så fall :))

Anonym

Jag håller tummarna för dig att det går bra. =)

Ellinore

Nu har jag smycken till salu på bloggen. Välkommen in att titta det kanske finns nått som passar dig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: