Flätoor

Godkväll!
Sitter och väntar på att mamma ska komma så att hon kan göra massa flätor i mitt hår, är helt såld på mitt vågiga håår ju! Får massa volym och det är såå fint. Enda nackdelen är att jag inte kan fläta mitt hår själv och just nu har jag inte råd att köpa någon tång, men men - får väl spara pengar så att jag har råd ;D

Ska snart hoppa i säng också, ska upp rätt tidigt imorgon.
Ska åka till Göteborg på tatueringsmässa och The Lizardman kommer dit <-- Wiho!



TIDSTJUVEN

Lizardman! :D Så coolt, du måste absolut ta idolbild ju. ^^

boosse

cowlt :) ha det så skoj imorrn! puss

TIDSTJUVEN

sv: Tack så mycket! :D Med så söta katter framför kameran kan det inte bli annat än fina bilder.

Viktoria - Smyckesshop

ååh tatueringsmässa låter skoj det skulle jag också vilja åka på :) Dock tycker jag den snubben är fruktansvärt äcklig :o hahah. Skulle inte vilja möta honom i en mörk gränd direkt ^^ haha


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: