Himlen är oskyldigt ljus

Vet ni vad?
Jag är klar med pluggandet till traktorgrejen, grymt skönt!
Så nu kan jag släppa det iallafall ^^,

Sitter ute på altan med mamma.
Himlen är riktigt ljus så det gör nästintill ont i ögonen av att titta på den, jobbigt värre.
Såg även fram emot att få kolla på Vampire Diaries ikväll, men icke!! Serien gör uppehåll tills 6 maj, trevligt värre. Det kunde dem inte sagt lite tidigare eller?!?!

Nä, nu blev jag sur.
Hejdå.



Anonym

Nepp, ingen gubbe som fick hjärtattack igår...som tur var =)



Du är så "redig" gumman som kämpar på =)





Miranda

Vinnarna av veckans blogg är utsedda! Gå in och kika vem som vann! :D det kanske var du? ;)

Kram

julia fälling

Sv; Okej :)

Jag har gjort lite saker under dagen, så nu ska jag nog bara ta det lugnt resten av kvällen, vad jag har tänkt mig i varje fall. :)

Alice

GLAAD PÅÅSK! Allt bra med dig? :D Påsk kram!

Sandra

Sv. tack :D



allt bra? :)

malinjohanzon

sv: ja dem är jättegulliga! :)

Alice

Toppen! =) Allt är bra med mig med:)

julia fälling

Sv; Ja absolut :)

Imorgon blir det desto mer så! :)

N A T H A L I E n y r é n

Ja den boken är bra!

TIDSTJUVEN

Det är alltid lika tråkigt när ens favoritserier har sändningsuppehåll. Man håller ju på att dö i väntan på nästa avsnitt.



sv: Tusen tack! Du får mig alltid på så bra humör. :D

josephine- tävlingar på bloggen!

sv bara bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: