Ny piercing!

Att gå på tattomässa kan va riktigt nice ibland.
Eftersom jag är under 18 så får jag ju inte riktigt tatuera mig än, så istället g.ick jag till Tribes "stånd" med mamma och gjorde en ny piercing! :D Ni ska bara veta hur länge jag har velat ta Septum, och nu (ÄNTLIGEN) är den min :D
Fast kan dock inte visa bild på den eftersom jag har en septumkeeper som är invikt upp i näsan och inte syns.

Får se om mamma kanske hade någon bild där den syntes lite, laddar upp den här isåfall ^^
Kan faktiskt erkänna att den gjorde SKITONT. Har fortfarande ont o kan inte röra munnen på olika sätt utan att det gör ont. Men det är väl bara att vänja sig, tar ju ett tag innan den har läkt ;)



boosse

åh wooohooo grattis :) vad roligt! kan du gå igenom tullen på flyget nu med allt skrot? haha

Marina Olsson

När du blir 18 då, vad vill du tatuera in då? :D

Michaela

Ne det ska stickas ;) retsam känsla typ, haha du måste testa!



NICE MED SEPTUM DUDE! :D <3

Linnea

Ställ gärna några frågor i min frågestund, puss! :)

http://lilliu.blogg.se/2011/april/fragestund.html#comment

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Kul med ny piercing! :D HOppas du blev nöjd! :D

TIDSTJUVEN

Jag var tvungen att googla på vad septum är, haha. :P

Det blir säkert snyggt på dig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: