Packning & Musik

Nä, nu ska jag sätta igång med att packa och tvätta mina shorts (så att det är rena och fräscha tills imorgon).
Ska även hinna med att lägga in lite ny och härlig musik i mobilen, har haft samma musik hela vintern så det är allt dags att förnya den lite nu ;)

Har ni någon favoritlåt just nu? :)

klippte ihop en bild lite snabbt nyss också ;)



Marina Hockey Olsson

HAHA! min favorit låt just nu är "vem vill inte bli miljonär - markolioo" haha..vet inte varför men är helt galen i låten (nu igen)

Amanda Rieem - Toppbloggare Scenbloggen

nej precis vad jag brukar säga! :D

mona

tackar! vill du köpa ett?

Marina Hockey Olsson

Jag jobbar på ett gruppboende och på PFM i åre! :)

mediazone

Hej,

Hört om att en till American pie film kommit ?

Kolla min blogg för att läsa mer om den ;)

johanna

fin blogg, allt bra idag? :)

mona

okej förstår det. hoppas du kikar in fler gånger och ser de nya linnen jag kommer att sy! ha en bra kväll!

LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare

sv: men åhh så härligt att höra!

Med mig är det toppenbra :D



Vad gör du då? :)

MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

nja, ska kolla på sol sidan avsnitt ikväll :D du då?

julia fälling

Vad gör du? :)

malinjohanzon

Var med en killkompis som idag lyckades bli min pojkvän haha :') vad har du gjort då? :D

bella

hejsan hur är läget med dej då? :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: