Seeg dag

Ja, usch va dagen har gått segt.
Funderar på att ta en låång dusch när mamma är klar, passa på att raka benen osv.
Det ska ju trots allt bli 16 grader varmt imorgon, så kanske kan trotsa min pollenallergi och gå ut och plugga i solen, eller knäppa några fina kort. Får se vad jag hittar på imorgon med andra ord. Kanske träffa Valona och Maribel en sväng?  Får helt enkelt se vad morgondagen bjuder på..

Nä, nu ska jag måla mina naglar!
Vi hörs :>



Emma

sv; Kom precis hem från en jogging-runda,



allt bra med dig idag? :)

boosse

Ser att du tänker på oss :) imorrn är det öppna förskolan och senar epå eftermiddagen ska jag och josé kolla på bil. tisdag passsar inte dig? puss

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Oh jag har också målat mina naglar nu! :D Blev det bra? =)

Michaela

Hihi! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: