En timme

Efter att ha jobbat fem veckor med en lön på 50:- i timmen, så tkr jag att det minsta jag kan göra är att skänka en timmes lön till Afrika och hungersnöden där. Jag tycker att du ska göra som mig, en ynka femtiolapp gör STOR skillnad där nere.

Svår torka, höga matpriser och pågående konflikter på Afrikas horn har lett till den största hungerkatastrofen på flera decennier. Läkare Utan Gränser är sedan länge på plats i flera områden i Somalia samt i gränsområdena mot Etiopien och Kenya.




Gå in här och läs mer om Hungersnöden i Afrika.



Anna

hej inte så bra sj?

m3lind4

Svae: Tack så mycket!

Detsamma :)

EMMAS!

jaa :D sj?:D

thilda

sv; Två lila slingor låter awesome ;)



Yeey! Sims med djur!!! ;D

Michaela

Ska försöka lägga upp en bild imorgon eller så :) du är inte intresserad av något i min bloppis? <3

M *

- detsamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: