Första Augusti tvåtusenelva

Godmorgon!
Ska alldeles strax kila in i duschen och ta en snabbdusch, därefter frukost och sen blir det ganska lagom att cykla iväg till jobbet. Idag måste mitt paket kommit, då det var leveranstid på 1-2 dagar och jag beställde det i torsdags.
Så om det nu kommit, hämtar jag det efter jobbet. :)

Jag känner mig hemsk som inte svarat på alla kommentarer, jag har varken haft tid eller ork. Men ska göra det så fort jag får tid över. Ni ska iallafall veta att jag läser ALLA kommentarer jag får. :)



Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram.

Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

thilda

sv; haha, det har du rätt, de kunde jag ju ha gjort ;)

m3lind4

Hoppas du får en trevlig dag! (:

Marina Hockey Olsson

Du skriver så bra gumman! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: