Missad update

På grund av att internet knappt funkat i skolan så har jag inte kunnat uppdatera någonting - vilket suger. Våran datortekniker Ari ska försöka fixa så att vi också kan ha internet nere hos oss. Det kan underlätta en heel del vid skolarbeten osv.

Annars har det inte hänt så mkt i skolan, vi har startat upp några nya ämnen.
Efter skolan har det inte heller hänt så mkt, i torsdag var vi på kafferep hos våra grannar. Riktigt trevligt var det :)
Det enda som är skitdåligt är bussarna, de går 1 gång i timmen (det är visserligen bra) MEN jag kommer alltid få åka en timme senare än vad jag brukade göra eftersom det inte går någon bra buss så att man är inne lagom till fyra - då mitt förra tåg jämt gick.

Ska ta bilder nästa vecka, så att ni får se hur det ser ut.
Jag vet att jag sa att ni skulle få denna vecka, men jag har helt enkelt inte tänkt på det eftersom vi haft fullt upp med att prata om allt vi missat under sommaren.




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: