Hamstergrejer

Fick med mig hamstergrejer hem av Mikk. Hon hade en del grejer kvar från när hon hade hamstrar. Fick bland annat två nya hjul varav det ena ska jag sätta in hos Kokos, hennes hjul låter ju fruktansvärt.. Kan ju inte sova utan öronproppar.. :)






LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack :)



Åh jag kommer ihåg när jag hade hamster nä'r jag var liten, att inreda och köpa grejer till buren var ju det roligaste :D haha

LIIV - vanlig men unik

Sv: Aha okej, vad tråkigt! Har för mig att det inter var så dyrt när jag hade, men det var ju väldigt många år sen iofs "/

LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja så är det ju :)

Sen tyckte jag att deras mat såg så god ut kommer jag ihåg, haha. Alltså inte att jag ville äta det men om man jämförde med annan djurmat som oftast bara är typ brun ^^

josefine

sv: tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: