Buzzador


Jag är något som kallas för Buzzador. Att vara en Buzzador betyder att man anmäler sig till kampnanjer man tycker är intressanta, blir man utvald så får man hem massor av testprodukter som man testar och sen berättar man för sina kompisar vad man tyckte! (dina kompisar får även tester) :)

Jag har varit med i olika kampanjer, bland annat har jag testat dessa produkter:

Neutrogenas Blackhead Eliminating Daily Scrub fortsatte jag att använda även efter testperioden och när flaskan var slut köpte jag en ny direkt. Jag älskar den och jag hade antagligen aldrig köpt den från början om jag inte testat den först. Bland mina vänner var den också uppskattad :)

Att testa O.B var också super, det är ju något som man ändå måste köpa och att testa det helt gratis var ju inte fy skam det heller! :)

Vill du också bli en buzzador?

Klicka på bilden för att registrera dig, skynda dig så att du inte missar några bra kampanjer! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: