En förtidig julklapp :)

Godmorgon! Har varit vaken sen 9.40, men har varit tvungen att städa mitt rum innan jag gjorde någonting annat.
Så nu är jag klar med det, eller ja - nästan iallafall.. Måste måste måste slå in de sista julklapparna idag, annars är det katastrof! Hann aldrig göra det igår eftersom jag stack till pappa och hämtade en för tidig julklapp / för senad födelsedagspresent..



En Toshiba Satellite L770-U11 :D
Det är en 17-tums laptop som är grymt snygg! :D


Sitter just nu och försöker fixa återställningsmediumen, ifall datorn skulle krascha. Men det vill sig inte - så jag sliter snart sönder mitt hår.. gah, blir galen!!! Snart skiter jag i det här..



boosse

Tack, det kanske den är :)

Vilken fin present/julklapp!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: