hejdå

Hej! Har så himla mkt att göra just nu så har inte hunnit blogga något.
Igår bakade jag och mamma pepparkakor och änglakola - skitmysigt!

Idag är det en helt ny vecka och vi går sakta mot jullov - med massa inlämningar och prov.
Så bloggen blir lidande. yeah!



eva ♥

hejhej, fin blogg :)

jag har bytt blogg och det vore snällt av dig om du vill följa den, kraam ♥

Lina Holgersson

Hej hej fina du : )



Jag har några riktigt bra tävlingar uppe i bloggen just nu (kika i kategorin tävlingar).

Det man kan vinna är bland annat:

Tandblekning, 2st presentkort på skor 500kr/st, hårprodukt, hörlurar, smink, klocka och lite annat.



Jobbar även på tävlingar med äkta löshår osv.



Kika gärna in <3



Om du inte vill ha tävlingtips så ber jag om ursäkt och önskar dej en underbar jul <3



Kramar //Lina Holgersson

[lisabjernhagen]

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret. :)



var gärna med och tävla om att vinna min outfit, i samarbete med Blue Fox! http://anewkindofmetal.blogg.se/2011/december/vinn-min-outfit-toppen.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: