Storm


weheartit

Jag skulle uppdaterat mer igår om det inte hade varit för att jag kom hem runt nio..
Hade världens största äventyr med Lina igår, det blåste världens storm ute igår men vi var ju tvungna att ta oss hem. Vi lyckades ta oss till Alingsås med pendeln (vilket tog typ en halvtimme extra eftersom det var stopp hela tiden..). Vi hade en jäkla tur att Linas kompis ville komma och hämta oss & köra mig till Vara. I Vara kom mamma och hämtade mig så att jag kunde komma hem. Sista bussen hem hade redan gått så det fanns inte så mkt mer att göra åt saken.. Men jag kom ju hem iallafall & det är väl huvudsaken.. :)

Just nu sitter jag och halvpluggar matte, ska plugga vidare så fort jag skrivit klart detta inlägg som sorgligt nog slutar nu.




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: