Skövde here we come


Söta Snowbell (R.i.P) från Skolan :)

Godmorgon!
Ska alldeles strax gå in och fixa iordning mig, har precis duschat och fått på mig kläder.
Jag och mamma har en alldeles egen eftermiddag så vi ska strax bege oss mot Skövde och julklappsshoppa litegranna skulle jag tro :) Har några kvar att köpa till så förhoppningsvis blir jag klar med allt idag - skulle vara så skönt.. ;)

Vad ska ni göra idag?




Emma

Lottar ut ett presentkort värt 400kr!

Presentkortet kommer från ImageCollection.se där du kan köpa olika sorters kläder och väskor.

En passande julklapp antingen till dig eller till en kompis?^^

Tävlingen hittar du här: http://thedevilschild.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-presentkort-pa-400kr.html

Michaela

DÖD?! :o <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: