En Julig Lista




Pepparkakor
- Lussebullar
Ischoklad- Marispan
Köttbullar - Prinskorv
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbensspjäll - Janssons Frestelse
Ris a la Matla - Risgrynsgröt
Rullsylta - Pastej
Glögg - Julmust
Ge - Få
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och Sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Weise - Ernst



Hur och med vilka ska du fira jul i år?

Jag ska fira jul med hela tjocka släkten (på mammas sida) hemma hos en av mina mostrar. Det ska bli riktigt kul då det nästan är enda gången på hela året som vi är samlade allihop! c:

Vad önskar du dig i julklapp?
Jag har faktiskt inte önskat mig så himla mycket,
The Vampire Diaries säsongerna och kanske några The Sims 3 spel :)

Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Ferdinand är min favorit, den är så mysig!

Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Jag brukar inte ha några större förväntningar, men det gör den absolut!

Har du firat jul utomlands någongång?
Nej, aldrig :)
Men vem vet vad framtiden har att erbjuda?

Vilken jullåt är den bästa?



Vilken julfilm är den bästa?


The Grinch!

Har du varit Lucia någon gång?
Nej, det har jag faktiskt aldrig varit :)

 





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: