Barnen sover

& det har dem gjort sen sju. Så jag har egentligen inte gjort så mkt.
Har legat i soffan och läst klart boken i svenskan, så nu behöver jag inte tänka på den mer.
Ska snart sätta mig och kolla om det finns något bra på TV:n, annars sätter jag mig ner och planerar nästa vecka & om jag hinner, även vecka 7.


Sitter iallafall här och käkar popcorn nu, med grillkrydda - MUMS!
Vi får höras imorgon :)




Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- kul?

~linnea

SV: Mysigt, :D

Vem är du barnvakt för ? ^^

Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- svara på kommenatere ;)

Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- ok ;) såg du på mello?

~linnea

SV: HAH, barnen :D

tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Hehe okej kul:) Nej inget!

Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- danny var väl bra men nää inga andra ;) haha

ALICE ♥

åh tack så jätte mycket, vad glad jag blir! :D

vilken härlig blogg! :)

ALICE ♥

jadå allt är finfint! hur är det med dej själv? :)

tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Yes! :) Ska du göra imorgon?

Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- ok ;) ska vi följa varndra vi bloglov in ;)

marina

sv: det är bra med mig :) sj då?

tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Okej, nej inte jag heller :P

elina

allt bra?:D

Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- nää säg till när du gjort det, så gör jag det ;)

tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

hehe jadå.:D

elina

precis, jarå helt okej :D

ALICE ♥

så bra! ;)

elina

helt okej :D

marina

sv: :)

ALICE ♥

nja nä, har bara varit hemma, själv då? ;)

tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

hhe :P

görru nu?

Anna

SV: :) Planer för imorgon dÅ?

Terese

sv; Jadå, själv ?

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: