Dagens upplägg


Har ni sovit gott? :D
Det har iallafall jag gjort :)


På dagens schema står en tripp till Lidköping, Morgan ska in till Nicke på Needles of Pain.
Sen åker vi vidare till Götene där min mosters pojkvän fyller år, så vi ska fira honom.
När jag kommer hem så ska jag börja småpacka och städa.
Åker ju tbx till plugget på måndag.

Aja, får sätta fart och göra mig iordning här..
Annars lär jag aldrig bli klar..


Föresten, glöm inte tävlingen i inlägget under!

Ha en bra dag :)



Johanna

Så söt du var på bilden :D

Ninni

Sv: Okey :P

Mona =)

så søt du var : - D

E M M A

sv: okej, svarar på kommentarer :P

allt bra? :)

Kajsa

- JA visst är dom! :D

~linnea

SV: Åhh.. Okej!

Är du bara allergisk mot pollen? =)

Anna

:) ha en bra dag

suay

haha :D

Jaa, en gång var det en kalv som sög in min hand i munnen, jag blev riktigt shockad! :D

Becca

sv: Allt bra med dej idag??



Btw så är vinnaren av dagens sweetie utsedd :D

kika in och se om just du vann :b

AB PW

tack :D roligt att du gillar den!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: