Dator + djurkuunskap


Sitter och har datorkunskap nu, vi håller på med ett grupparbete (samarbete mellan datorkunskapen, djurkunskapen och svenskan) om djur. Just nu håller vi på med en presentation i Powerpoint bara för att vi inte har några papper så vi kan inte skriva. Inte så seriöst eftersom Mikk klistrade in en clown på framsidan, när vi ska jobba om Marsvin.

Senare har vi djurkunskap och förhoppningsvis får vi tbx proven :>




Sara

Vi ska vara borta i 10 dagar :D

feztis

haha ja det är sant :)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Nu är vinnaren i Houseofyaya-tävlingen avslutad. Kika in och se om du vann:

http://adaras.se/2011/february/hon-vinner-ett-valfritt-smycke.html#comment



Du får gärna vara med i mina nya tävlingar som finns i vänsterspalten. :)

Kram <3

Mikk

ska du säga som sitter och håller på med bloggar hela tiden. höhö





Sara

Ha så kul i skolan :D

bella

goodmorgon sweetie =)

sovit gott?



svar: i veckan ska ja vara hos min kompis tills på lördag :D det blir väl liye allt möjligt hehe själv då?

:D

kramiz<33

M aa ria

Haha aw! Du får krya på dig :)

Emmie

sv: Härligt :) Allt väl med dig idag? :)

Sara

Allt bra idag då? :D

matilda

hej, jag tänkte tipsa dig om en sida där du kan tjäna lätt tjänade pengar. Te.x att du ska trycka på en gilla knapp på facebook så får du 25 kr, hur lätt är inte det lixom. Jag kör på att värva vänner. Bli medlem här: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24299



kram matilda :)





Bbiinaa, mitt liv i ord å bilder

Sv; mjo försöker bli frisk:p

~linnea

SV: Haha.. Jo jag fattade det. xD

Skit i det, vad gör du ? :)

bella

svar: hehe ja lite iaf om jag inte blir sjuk nu..

jo jag sov ganska bra iaf :P

kramiz<33

suay

va kul, önska vi också skulle få det. Så ni får gå in på villka sidor ni vill??

Anonym

Hej! nu är vinnarna av dagens blogg utsedda!

Kolla in hit om det var du som vann: http://majuss.se/2011/february/dagens-blogg-mandag.html#comment

Om du inte vann får du gärna vara med i den nya omgången

Kram Majuss!






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: